U prezzu di u mercatu precedente hà rottu 3K!AJ2 nova esposizione cumuna!E specificazioni ùn sò micca veramente bassu!

1

 

Quandu si tratta di a marca Maison Chateau Rouge, crede chì parechji picculi partenarii si sentenu un pocu scunnisciuti.Ma sguassate l'Air Jordan I mid SE Fearless "Maison Chateau Rouge" liberata in 2019, è vi ricorderate di sicuru.

 

1 2

 

A marca di stile di vita basata in Parigi infunde disinni d'ispirazione africana è dettagli cuciti a manu in e so cullaburazioni, onore u patrimoniu africanu di u fundatore di a marca.

Ricertamenti, una nova Air Jordan 2 "Maison Chateau Rouge" hè stata esposta per a prima volta, chì mostra di novu u stilu esoticu creatu da elementi africani unichi!

 

1

 

 

 

L'usu generale di l'Air Jordan 2 biancu cum'è a basa, u rinfurzamentu di u toe, i serratura di i buchi di i scarpi, i linii di lingua di i scarpi è altri disinni sò injected with rich deconstruction techniques, purtendu una interpretazione di personalità più di moda.

Ancu s'è a visione generale hè rinfrescante è eleganti, i cracke nantu à u corpu di scarpi è a lingua cuntinueghjanu à esse cunservatu.À u listessu tempu, u rivestimentu di coghju è l'intersuola di spruzzi di tinta mostranu una bona sincerità è specificazioni.

 

1

 

Il classico logo a righe colorate di Maison Chateau Rouge sul tallone mette in evidenza l'associazione.

 

1

 

I dipinti di trapeziu nantu à a soletta di manca è di diritta liberanu un stile di marca forte, sia in l'internu sia in l'esternu sò drammi, un tali nome cumuni hè assai più cà solu ghjucà cù una paleta!

 

1

 

L'ultima Air Jordan I mid SE Fearless "Maison Chateau Rouge" in 2019 hè attualmente à un prezzu di circa ¥ 3500 RMB, chì hè assai populari.

Sicondu a nutizia attuale, sta prima esposizione di l'Air Jordan 2 "Maison Chateau Rouge" serà liberata in l'annu.

A cosa curiosa hè chì sta volta apparirà solu?O serà u listessu cum'è a serie Air Jordan 1 Fearless 2019 ?Ùn ci hè ancu una nutizia definita.Presteremu assai attenzione à più dettagli di a vendita.Vulete principià stu nome di nicchia cumuna?

Air Jordan 2 "Maison Chateau Rouge"
Num. articulu: DO5254-180
Data di liberazione: in u 2022

1 2 3 4

 

 


Tempu di Postu: Mar-03-2022