"Little Valentine's Day" L'ultima esposizione fisica di Dunk!L'aspettu sò cusì attrattivi!

1

 

A serie Nike Dunk hè natu in u 1985. Cù l'aiutu di l'astri è i nomi di l'articuli super-pesanti, s'hè riscaldatu rapidamente.Hè sempre populari oghje.Dopu avè injected cù più elementi di moda da Nike, hè diventatu un simbulu di a tendenza, è hà influenzatu assai persone.Hè diventatu unu di l'articuli must-have per i ghjucatori di sneaker.

Ricertamenti, un novu culore chì currisponde à Dunk Low chì hè statu espostu prima, crede chì parechje ragazze piaceranu assai.

 

1

 

A suprana hè fatta in pelle bianca, chì mostra a stessa alta specificazione cum'è sempre.

U quadru di u corpu di i scarpi hè mostratu in rosa, è l'effettu visuale hè assai frescu, cù un gustu di u Valentine's Day.

 

33-2203091PQ6

 

L'etichetta di a lingua, u cordone di i scarpi è u forru internu sò ancu presentati in rosa, è l'effettu visuale hè armoniu è unificatu.

L'intersuola bianca hè assuciata cù a suola rosa, seguendu u disignu coherente di Dunk Low, mantenendu l'aspettu retro tradiziunale mentre ripete u schema di culore generale.

 

1

 

Hè infurmatu chì u novu Nike Dunk Low "Rose Whisper" serà u primu à esse liberatu in Giappone u 12 di marzu. U prezzu di vendita hè ¥ 12,100.L'amichi interessati ponu cuntinuà à prestu attenzione, è vi renderemu dinò u più prestu pussibule.

Nike Dunk Low "Rose Whisper"
Num. articulu: DD1503-118
Data di uscita: 12 di marzu
Prezzu di liberazione: ¥12100 yen

 

2

 

 


Tempu di Postu: Mar-10-2022