Pienu di rinfreschi d'estate!Nuvellu culore chì currisponde à LBJ9 Bassa esposizione ufficiale di l'imagine!

1

 

Ancu s'è i stivali firmati Nike di LeBron James anu introduttu à a 19a generazione, sò megliu cà i precedenti in quantu à i classici è a popularità.Frà elli, LeBron 9 è LeBron 10 ponu definitivamente classificà in i primi trè.

Dopu à e successive re-enactments di LeBron 7 è 8, LeBron 9 hà finalmente tornatu ufficialmente à a fine di l'annu passatu.Cum'è i primi stivali di campiunatu doppiu di James, u so statutu hè evidenti.

Ricertamenti, un paru di novu Nike LeBron 9 Low "LeBronold Palmer" hà publicatu a mappa ufficiale.

 

2

 

Ispiratu da a bevanda preferita di LeBron, Arnold, stu culore hè ispiratu da a bevanda preferita di LeBron, Arnold Palmer, in una versione bassa chì hè più adatta per l'estiu.

U tema di tutta a scarpa hè un quadru di tema giallu cù stampi floreali cian è aranciu, è u Logo Nike Swoosh aranciu nantu à u latu di a scarpa porta più strati di culore.
Ispirata da Palmer, a versione low-top hè più adattata per l'estate.

U tema di tutta a scarpa hè un quadru di tema giallu cù stampi floreali cian è aranciu, è u Logo Nike Swoosh aranciu nantu à u latu di a scarpa porta più strati di culore.

 

3

 

U culore chì salta da l'esternu di a scarpa naturalmente ùn pò micca ammuccià e caratteristiche esclusive di l'internu di a scarpa.L'illustrazione di l'Arnold Palmer drink nantu à a soletta si adatta à u tema di u schema di culore megliu, è a siluette di a palma hè più adattata per u vestitu di l'estiu.

 

4

 

A midsole usa un cuscinettu d'aria 360 Max Air aranciu, torna à a cunfigurazione di u primu annu.

 

5

 

A suola usa una sola di cristallu generale più un disignu generale di materiale di gomma, è u logu persunale di LeBron James nantu à u taccu mostra l'identità di a sneaker.

 

6

 

Hè infurmatu chì u novu Nike LeBron 9 Low "LeBronold Palmer" serà ufficialmente liberatu questu annu, ma a data di liberazione precisa è u prezzu ùn sò micca stati annunziati.L'amici chì piacenu puderanu cuntinuà à attente à i nostri rapporti di seguitu.

Nike LeBron 9 Low "LeBronold Palmer"
Num. articulu: DO9355-300
Data di uscita: 2022

 

7

 

8

 

9

 

10


Tempu di Postu: Mar-10-2022