Chicago Color Matching Forum 84 High!U ventu retro "Vibe" hè pienu!

1

A scarpa classica di basket adidas Forum nata in l'anni 1980 hè un grande focu quist'annu.L'abbinamentu di u culore retro, i stili di scarpi classici, è i stili cumuni limitati anu una volta di fà cun successu i scarpi Forum fora di u circhiu.
Ricertamenti, u novu schema di culore di adidas Forum 84 High basatu nantu à a squadra di basket di l'Università di Louisville in i Stati Uniti hè statu espostu.

2

U paru tutale di scarpi usa i culori di a squadra di rossu, biancu è neru, cù una forte atmosfera OG, è u quadru di u corpu di scarpi hè fattu di pelle.
A cima di a scarpa segue u tradiziunale cuncepimentu Velcro di Forum 84 High, mantenendu u gustu originale, è l'iconicu trè bars à u latu sò fatti di suede neru.

3

U logu di a mascotte di l'università hè stampatu nantu à a lingua di a scarpa, è u logu di l'università hè nantu à u latu di a scarpa.A squadra hè piena di fiatu.

4

U nome di a squadra hè stampatu cù L nantu à u taccu, chì mostra l'identità di a scarpa.
U midsole oxidatu hè assuciatu cù una suola rossa, è u ventu "Vibe" hè direttamente pienu, è più vi vede, u megliu pare.

5

Hè infurmatu chì u novu adidas Originals Forum 84 High "Louisville Cardinals" serà in vendita oltremare u 17 di dicembre.Attualmente, a data di vendita specifica ùn hè ancu stata liberata in Cina.U prezzu hè $ 140.Continueremu à prestà attenzione è à purtà un seguimentu u più prestu pussibule.Rapportu.

adidas Originals Forum 84 High "Louisville Cardinals"
Nr. articulu: GW7792
Data di uscita: 17 dicembre
Prezzu di vendita: $ 140 USD

6


Tempu di Postu: Dec-14-2021